مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، دوره هوشمندسازی کسب و کار با نرم افزار  Microsoft Power BI را ارائه می نماید.

در شرایط فعلی در پاسخ به نیاز مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها، ضرورت ایجاد یک پلات‌فرم هوش سازمانی وجود دارد. این سازمان‌ها و شرکت‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی شده بر پایه BI می‌توانند اثربخشی استفاده از ساختارهای اطلاعاتی موجود را در راستای اهداف خود افزایش دهند و اطلاعات از حالت عملیاتی و محدود شدن به استفاده در لایه‌های اجرایی سازمان برای استفاده مدیران سازمان توسعه یابند. این ابزارها می‌توانند برای همه اطلاعات و داده‌های تولید شده در سازمان مورد بهره‌برداری قرار گیرند. این موضوع را باید بدانید که ابزارهای گزارش‌گیری از کارآیی لازم برای مدیران برخوردار نیستند. این ابزارها معمولا در محدوده سیستم‌های عملیاتی بکار گرفته می‌شوند و مدیران استفاده مؤثری از آن نخواهند کرد. استقرار پلات‌فرم هوش سازمانی (BI) در شرکت‌ها و سازمان‌ها و استفاده از یک ابزار قوی راه‌حل ضروری برای آنها است.

دانشجویان و دانش آموختگان می‌توانند با مراجعه به بخش مربوطه در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به نشانی www.sctae.jdsharif.ac.ir و یا شماره تلفن ۶۶۰۷۵۶۲۶ از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوند.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها