برگزاری بیست و پنجمین دوره  آموزشی اتوماسیون صنعتی در سازمان جهاد دانشگاهی شریف

با پیشرفت و توسعه ماشین آلات و تجهیزات و حرکت به سمت مکانیزاسیون و اتوماسیون و رباتیک نمودن خطوط تولیدی و صنایع مختلف ، نیاز بسیار عمیقی به منظور توسعه و پرورش نیروی انسانی متخصص در حوزه مذکور احساس می گردد

«دوره آموزشی اتوماسیون صنعتی » با هدف ارتقای دانش اتوماسیون صنعتی در صنایع کشور و انتقال تجارب علمی و کاربردی مدرسین با سابقه این حوزه،به همت مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، این دوره بر اساس استانداردهای اروپایی و برترین های این حوزه، به گونه ای تدوین شده است که مهندسین برق را به مباحث مکانیکال و مهندسین مکانیک را به مباحث الکتریکال مجهز نموده و در نهایت کارشناس اتوماسیون صنعتی را قادر به طراحی، اجرا و عیب یابی کلیه سیستمهای اتوماسیون صنعتی خواهد نمود.

«دوره تربیت کارشناس اتوماسیون صنعتی » براساس نیازسنجی های بعمل آمده در صنایع مختلف از قبیل صنایع نفت و گاز ، خودرو سازی ، صنایع دفاع ، صنایع غذایی و دارویی و … تدوین و در راستای رفع خلاء های موجود تدوین و اجرا می شود.

افزایش توانمندی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار و ارتقاء سطح علمی شاغلان در صنعت از رسالت‌های مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف می‌باشد. به این منظور و در جهت کمک به اشتغال و ارتقای این افراد، این سازمان طراحی و اجرای کارگاه های عملی شغل محور را بر اساس مهارت‌های حرفه‌ای لازم جهت فعالیت افراد در گروه‌های مختلف شغلی برگزار می‌کند.

بهره مندی از نرم افزار های تخصصی این حوزه و تلفیق موضوعات نرم افزاری و عملی و اجرایی دانش ، مهارت و تجربه مناسبی را در جهت فعالیت در عرصه صنعت و جذب بازار کار در فراگیران ایجاد می نماید .

تخصص های ایجاد شده در فراگیران در قالب دوره تربیت کارشناس اتوماسیون صنعتی به شرح ذیل می باشد:

تسلط بر موضوعات مکانیکال و الکتریکال حوزه اتوماسیون صنعتی مانند :

  • پنوماتیک
  • هیدرولیک
  • هیدرولیک طراحی و تعمیراتی
  • سنسوریک
  • الکترو هیدرولیک و پنوماتیک
  • پروپرشنال هیدرولیک و کنترل
  • پی ال سی مقدماتی پیشرفته و شبکه های صنعتی

مشتمل بر بررسی اصول و مفاهیم ، طراحی ، تعمیرات و همچنین شناخت بازار کار داخلی و بررسی مستندات سازندگان و کاتولگهای مرتبط و انتقال تجربیات اساتید می باشد.

بروشور اتوماسیون صنعتی

معرفی اتوماسیون صنعتی

دانشجویان و دانش آموختگان علاقمند به حضور در این دوره می‌توانند با مراجعه به بخش مربوطه در پایگاه اطلاع‌رسانی sctae.jdsharif.ac.ir و یا شماره تلفن ۶۶۰۷۵۲۳۷ از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوند.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها