برنامه ریزی و کنترل پروژه با نرم افزارMSP

اطلاعات بیشتر​

نرم‌افزار Microsoft Project، یکی از نرم افزارهای مجموعه آفیس است که به کاربر امکان برنامه‌ریزی، اجرا، کنترل فعالیت‌های مرتبط، مدیریت استفاده از منابع، هزینه‌ها و زمان‌بندی را می‌دهد. این نرم‌افزار برای نخستین بار در سال ۱۹۸۴ برای سیستم عامل dos و توسط شرکت مایکروسافت (Microsoft) معرفی شد. اولین نسخه نرم‌افزار MSP برای سیستم عامل ویندوز در سال ۱۹۹۰ به کاربران ارائه شد. در ادامه این مطلب به بحث آموزش کنترل پروژه با msp خواهیم پرداخت.

به کمک این نرم‌افزار مدیران پروژه می‌توانند به موقع از تغییرات پروژه مطلع شوند و تغییرات مورد نیاز برای جبران انحرافات احتمالی را پیش بینی کنند. این نرم‌افزار مزایای زیادی دارد که به آن‌ها اشاره می‌شود: 

  • یادگیری آسان
  • قابلیت ارائه گزارش
  • تعریف محدودیت‌های زمانی
  • تعریف تقویم پروژه و منابع
  • محاسبه درصد پیشرفت پروژه
  • امکان تعریف تاریخ‌های شمسی
  • وارد کردن اطلاعات بسیار سریع انجام می‌شود

آموزش کنترل پروژه با msp

مخاطبین دوره برنامه ریزی و کنترل پروژه با نرم افزار مایکروسافت پروجکت:

دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی صنایع، عمران و معماری، مدیران و کارشناسان برنامه ریزی و کنترل پروژه، سرپرستان سازمان‌های پروژه محور، فعالین در حوزه مدیریت و برنامه ریزی پروژه و افرادی که به دنبال آموزش‌های کاربردی و ارتقاء مهارت‌های خود هستند، می‌توانند در دوره آموزش کنترل پروژه با msp شرکت نمایند. 

مسیر یادگیری دوره آموزش برنامه ریزی و کنترل پروژه با نرم افزار MSP در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف: 

پس از این دوره می‌توانید در سایر دوره‌های گروه آموزشی مدیریت مهندسی از جمله: دوره کنترل پروژه و دوره مدیریت پروژه جهاد دانشگاهی صنعتی شریف شرکت نمایید و یک پله بالاتر از تخصص آموزش ببینید.

سرفصل‌های آموزشی​

سوالات متداول​

این دوره بصورت آنلاین برگزار می‌ گردد.

پس از گذراندن دوره و در صورت کسب نمره قبولی در آزمون‌ها و پروژه‌ها به فراگیران گواهینامه ارائه می‌شود.

دوره هایی که هزینه آن ها بالای 4 میلیون تومان است شرایط پرداخت اقساط دارند، برای اطلاع از نحوه پرداخت اقساط با کارشناس دپارتمان هماهنگی های لازم را انجام دهید.

دوره آموزش msp project برای یادگیری پیش نیاز ندارد.

جهت آشنایی با نحوه ترجمه مدارک جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به این لینک مراجعه کنید.

نظرسنجی​

مشاوره و ثبت‌نام: