طراحی و اجرای تابلوهای اتوماسيون صنعتی

تابلو صنعتی

اطلاعات بیشتر​

تابلوهای برق یکی از عناصر اصلی واحدهای صنعتی و مسکونی محسوب می شوند. تابلو برق، محفظه ای بسته است که میتوان تجهیزات الکترونیکی، اتوماسیون یا برق صنعتی را در آن نصب کرد.

تابلو برق صنعتی در صنایع تولیدی و کارخانجات نقش بسیار مهم و حیاتی دارد. تابلوی برق نظم و ارتباط مناسب بین اجزای یک سیستم الکتریکی را تضمین می کند. همچنین باعث ایجاد ایمنی در محیط کار می شود.

تابلو برق صنعتی در مکان‌هایی همچون ایستگاه‌های توزیع، ایستگاه‌های برق، ایستگاه‌های مبدل، ساختمان‌های تجاری و سازمانی، کارخانه‌های صنعتی، پالایشگاه‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.  با توجه به اینکه استفاده از تابلوهای برق در صنعت بسیار گسترده است، لازم است مدیران و مهندسین برق فعال در حوزه صنعت با این تابلوها آشنایی کافی داشته باشند.

مخاطبین دوره طراحی و اجرای تابلوهای اتوماسيون صنعتی:

مهندسان و دانشجویان رشته های برق و مکانیک و کلیه افرادی که به دنبال آموزش های کاربردی و ارتقاء مهارت های خود هستند، میتوانند در این دوره شرکت نمایند.

سایر دوره‌های مرتبط شامل دوره اتوماسیون صنعتی و دوره PLC می باشند.

سرفصل‌های آموزشی​

سوالات متداول​

این دوره بصورت حضوری برگزار می‌شود. 

پس از گذراندن دوره و در صورت کسب نمره قبولی در آزمون‌ها و پروژه‌ها به فراگیران گواهینامه ارائه می‌شود.

دوره‌هایی که هزینه آن‌ها بالای 3 میلیون تومان است شرایط پرداخت اقساط دارند. برای اطلاع از نحوه پرداخت اقساط با کارشناس گروه آموزشی مربوطه هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

جهت آشنایی با نحوه ترجمه مدارک جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به این لینک مراجعه کنید.

مشاوره و ثبت‌نام: