مناقصه و آنالیز قیمت پیشنهادی پیمانکار (با نرم افزار)

مناقصه

اطلاعات بیشتر​

مناقصه فرآیندی است رقابتی برای تأمین کیفیت مورد نظر(مطابق با اسناد مناقصه) که در آن تعهدات موضوع معامله به مناقصه گری که بهینه ترین پیشنهاد را کرده باشد، واگذار می گردد. بدین منظور شرکت کنندگان در مناقصه می بایستی نسبت به مفاهیم بخشنامه ها و قوانین صادره از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و نحوه کار با بخشنامه ها و استفاده از آنها در نرم افزار های پیشنهاد قیمت آگاهی داشته باشند. دوره مناقصات و پیشنهاد قیمت با هدف دستیابی به مقاصد فوق برگزار می گردد.

منظور از براورد در مناقصات هزینه ای است که کافرما بر اساس نقشه ها و مشخصات فنی محاسبه کرده است و این نقشه ها را در برگزاری مناقصات در اختیار پیمانکاران قرار می دهد.


مخاطبین این دوره:

مهندسان و دانشجویان رشته‌های عمران، معماری و راهسازی، مجریان و مدیران پروژه‌های عمرانی، مشاوران و پیمانکاران و افرادی که به دنبال آموزش‌های کاربردی و صنعتی و ارتقاء مهارت‌های خود هستند، می‌توانند در این دوره شرکت نمایند.

سایر دوره‌های مرتبط شامل دوره آموزش محاسبات ساختمان و دوره متره و برآورد هستند.

سرفصل‌های آموزشی​

سوالات متداول​

این دوره بصورت آنلاین و در بستر ادوبی کانکت Adobe connect برگزار می‌شود.

  پس از گذراندن دوره و در صورت کسب نمره قبولی در آزمون‌ها و پروژه‌ها به فراگیران گواهینامه ارائه می‌شود.

 دوره‌هایی که هزینه آن‌ها بالای 3 میلیون تومان است شرایط پرداخت اقساط دارند. برای اطلاع از نحوه پرداخت اقساط با کارشناس گروه آموزشی مربوطه هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

برای شرکت در این دوره باید با رشته مهندسی عمران و ساختمان آشنایی داشت.

جهت آشنایی با نحوه ترجمه مدارک جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به این لینک مراجعه کنید.

4 دیدگاه

مشاوره و ثبت‌نام: