درباره ما

مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی صنعتی شریف از سال ۱۳۶۸ با ارائه دوره‌های آموزشی زمان‌سنجی و مهندسی آب، که از نتایج فعالیت‌های پژوهشی محسوب می‌شدند، شروع به فعالیت نموده است.

در حال حاضر با پشتوانه بیش از 32 سال سابقه در ارائه مشاوره و آموزش‌های تخصصی و مدیریتی و با بهره‌گیری از 11 دپارتمان تخصصی، طراحی و اجرای دوره‌های تخصصی را در حوزه‌های مختلف در دست اجرا دارد و بدین رو با تکیه بر توان علمی و تجربی اساتید دانشگاه، اعضای هیئت علمی جهاد دانشگاهی، متخصصین و مدیران ارشد صنعت توانسته است با پوشش اکثر حوزه‌های تخصصی، سالانه  بیش از 4۰۰۰ نفر فارغ‌التحصیل دوره‌های آموزشی را با ارائه گواهینامه معتبر وارد صنعت نماید.

این مرکز در کنار تولید علم و توسعه تکنولوژی، ارتقای منابع انسانی را به عنوان یکی از محورهای فعالیت خود قرار داده و در این راستا، با نیازسنجی آموزشی و ارائه خدمات مشاوره تخصصی مبادرت به برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت مورد نیاز سازمان‌ها و واحدهای صنعتی با بیش از 2۰۰ هزار نفر ساعت آموزش در سال نموده است.

این مرکز از سال 1398 با شیوع ویروس کرونا با هدف آموزش گسترده در کشور و همچنین تلاش برای حفظ سلامت جامعه اقدام به برگزاری دوره‌های مجازی نیز نمود که تا به حال بیش از 200 دوره مجازی با کیفیت در گروه‌های مختلف آموزشی برگزار کرده است.

این مرکز مفتخر است که در راستای ارتقاء دانش و مهارت‌های تخصصی بسیاری از کارشناسان در حوزه‌های مختلف و مدیران سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی و تعداد زیادی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف سهم تاثیرگذاری دارد.

اهداف و ماموریت‌ها

این مرکز با هدف ارتقاء سطح علمی و توان تخصصی منابع انسانی کشور ایجاد شده است و با تکیه بر اساتید، مشاوران و نیروهای مجرب و همچنین امکانات و تجهیزات آموزشی مناسب با در نظر گرفتن نیازهای واقعی صنعت کشور تمرکز خود را بر ارائه آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای و پژوهش‌های مرتبط جهت انتقال دانش تکنولوژی‌های روز جهان و رفع نیاز تخصصی دانش آموختگان دانشگاه‌ها، کارشناسان، متخصصین و مدیران سازمان‌ها و صنایع کشور بنا نهاده است. همچنین انعطاف پذیری، تنوع خدمات آموزشی و تعامل صادقانه و پایدار با مراکز مهندسی، سازمان‌ها، صنایع و دستگاه‌های اجرایی از دیگر اهداف این مرکز می‌باشد.

توانمندی‌ها

فضاهای آموزشی

مجوزها و تاییدیه‌ها

سازمان‌های طرف قرارداد