سمینار ایده تا استارت آپ با هدف بررسی علل موفقیت و شکست استارت‌آپ‌ها و نقش مدیریت پروژه در آن، با حضور بیش از  170 نفر از دانشجویان، کارآفرینان و علاقه‌مندان به موضوع مدیریت پروژه برگزار گردید.

 آقای محمد امین مجیدی (مدیریت blink) اظهار داشتند  که مهمترین دلایل شکست، عدم مدیریت درست و یا به اصطلاح ایشان، مدیریت هیئتی است، که افراد در استارت‌آپ از آن ضربه می‌خورند.

همچنین عدم شناخت درست از نیاز بازار را به عنوان دلیل دیگری از شکست استارت‌آپ ها اشاره کردند.

پس از آن آقای مهندس فلاح پور با داشتن بیش از 15 سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در حوزه مدیریت پروژه و همچنین فعالیت به عنوان توسعه دهنده کسب و کار در استارت آپ‌ها  در ارتباط با معنا و مفهوم شکست و  اینکه شکست در هر جایی می‌تواند معنای متفاوتی داشته باشد بیان کردند

آقای محمد شیر علی درباره اهمیت مهارت مذاکره در جذب سرمایه‌گذار سخنرانی کردند. ایشان به بررسی اجمالی تکنیک‌های مذاکره پرداختند و مهمترین نکته را آمادگی کامل برای مذاکره دانستند و از همین رو، یک تکنیک سه بخشی درباره مذاکره را به حاضرین آموزش دادند.

آقای مهروز که با آگاهی از دانش مدیریت پروژه و همچنین تجربیات متعدد شکست در استارت‌آپ ها، بحث خود را ازاستارت‌آپ ناب شروع کردند و به بیان اهمیت شفافیت، هدف گذاری مشخص و خزش در محدوده و محتوای پروژه پرداختند.

آقای مهندس مهدی معین، مدیر عامل شرکت PMPiran

به بیان هفت مشکل اساسی کشور بر طبق آمارهای مرکز استراتژیک دفتر ریاست جمهوری پرداختند و اینکه چگونه استارت‌آپ می‌توانند به حل این مشکلات کمک کنند.

در نهایت به معرفی دوره آموزشی مدیریت پروژه استارتاپی پرداختند و سرفصل‌ها و ساز و کار آموزش و حمایت از شرکت‌کنندگان را تشریح کردند.

در پایان بسیار متشکریم از حضور و حمایت تمامی افرادی که باعث برگزاری این سمینار شدند.

۰

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها