زبان انگلیسی

آغاز ثبت نام دوره های آموزشی زبان انگلیسی بهار 1401

قصد شرکت در دوره فشرده زبان انگلیسی را دارید؟
قصد مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان را دارید؟
می خواهید در شرکت های بین المللی مشغول به کار شوید که به زبان انگلیسی نیاز است؟
می خواهید ارتقای شغلی پیدا کنید؟
قصد دارید به سفرهای خارجی بروید؟

پیشنهاد ما برای شما یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در کوتاه ترین زمان ممکن (فقط در ۴ ماه) با شرکت در دوره آموزشی زبان فوق فشرده  است. این دوره به علت درگیر شدن با مباحث در بازه زمانی بیشتر سرعت رشد و یادگیری شما را بالا می‌برد.

نکته: پایان این دوره گواهینامه(مدرک) معتبر اعطا می گردد.

اگر از تکرار و فشردگی مباحث لذت نمی‌برید و می توانید در بازه زمانی بیشتری به یادگیری زبان مورد نظر خود بپردازید پیشنهاد ما دورههای آموزشی ترمیک است.

دپارتمان زبان انگلیسی مرکز آموزشهای تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف ثبت نام دوره‌های آموزشی ترمیک و فوق فشرده بهار ۱401  خود را آغاز کرده است.

دوره‌های زبان بزرگسالان مختص رده سنی ۱۸ سال به بالا بوده و شامل دوره‌های مبتدی، متوسطه و دوره‌های تخصصی و پیشرفته می‌باشد.

در دوره های آموزشی مبتدی و متوسطه کتاب TOP NOTCH و EIGHT بصورت فشرده و در یک ترم (یک کتاب بصورت کامل) و دوره های آموزشی پیشرفته  کتاب SUMMIT در یک ترم (یک کتاب بصورت کامل)، دوره  IELTS با کتاب های IELTS Express1,2 و دوره TOEFL با کتاب های Delta و Longman آموزش داده می شود. همچنین دوره آموزشی فوق فشرده (از مبتدی تا پیشرفته)به مدت چهار ماه در این مرکز برگزار می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا