یکی از مزیتهای جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برند آموزشی آن است. سال قبل سعی کردیم به سمت اشتغال محوری پیش رویم و دورههایی را تعریف کردیم که افراد بتوانند وارد بازار کار شود.
وی با بیان اینکه برند آموزشی به سمت اشتغال آفرینی در این جهاد سوق داده شده است، ادامه داد: از اواخر سال گذشته واحد ارتباط با مشتری در مرکز آموزشهای تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف ایجاد شده که فارغالتحصیلان بتوانند مهارت مرتبط با صنعتی را فراگیرند و جذب سازمانها شوند.
او گفت: با نهادهایی که جذب نیروی زیاد دارند، مثل اسنپ و ایرانسل، در ارتباط هستیم و منطبق با نیازهای آنها، دورهها را برگزار میکنیم.