اخبار و رویدادها

مهندسان سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با هدف تجهیز و ارتقاء سطح آموزش‌های فنی و تخصصی، دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک را به صورت کاملا بومی طراحی و نیاز کشور را در تامین این محصول از خارج مرتفع کردند.

گروه آموزشی اتوماسیون صنعتی مرکز آموزش های تخصصی کاربردی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف ازسال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده است و با آموزش های تئوری و عملی در حوزه های مختلف پنوماتیک، هیدرولیک و… متخصصان بسیاری را در زمینه های فنی تربیت کرده است. این مرکز در راستای بهبود سطح آموزش دانشجویان خود دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک را با همکاری مرکز مهندسی ساخت سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، طراحی، شبیه سازی و پیاده سازی نموده است.

ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک توسط متخصصان و مهندسان سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با هدف تجهیز و ارتقاء سطح آموزش های فنی و تخصصی به صورت کاملا بومی طراحی و نیاز کشور را در تامین این محصول از خارج مرتفع نموده است.

دکتر مردانی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف: مهندسان این سازمان موفق شدند با طراحی و تولید این دستگاه کمک آموزشی که از مشابه نمونه خارجی آن باکیفیت تر بوده و دقت بالاتری دارد، نیاز داخلی را مرتفع و از خروج ارز جلوگیری نمایند.

لازم به ذکر است این دستگاه کمک آموزشی به بهبود کیفیت و کاهش ریسک یادگیری در فضای صنعت کمک می نمایند. دانش پذیران این مرکز می توانند در دوره های اتوماسیون صنعتی و هیدرولیک و پنوماتیک با این دستگاه به صورت عملی کار کرده و با آمادگی و دانش کافی در شرکت های صنعتی مشغول به کار شوند. همچنین با تجاری سازی دستگاه تولید شده، جهاد دانشگاهی صنعتی شریف قادر است برای سازمان ها و شرکت هایی که نیاز به آموزش کارکنان خود در حوزه کار با دستگاه ها و جک های هیدرولیکی دارند، این دستگاه را به صورت شخصی سازی شده طراحی و تولید نماید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها