برنامه ریزی و کنترل پروژه با نرم افزار p6

اطلاعات بیشتر​

نرم افزار Primavera یک ابزار قدرتمند برای برنامه ریزی و کنترل پروژه می باشد. امروزه سازمان های بسیاری سعی در استفاده از این نرم افزار را دارند و بازار کار مناسبی را مهیا کرده اند .و مورد توجه مهندسین صنایع و رشته های مرتبط قرار می گیرد. با توجه به توانایی گزارش گیری مناسب و سریع نرم افزار Primavera، اکثر شرکت های برنامه ریزی پروژه به این نرم افزار گرایش پیدا کرده اند

آموزش نرم افزار پریماورایکی از مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای برنامه ریزی و کنترل پروژه مهارتی است که در صنعت بسیار کاربرد دارد. نرم افزار  p6 از ابتدای یک پروژه تا پایان یک پروژه به مهندسان کنترل پروژه در تدوین برنامه زمانبندی و برآورد هزینه ها با هدف مدیریت ریسک، مدیریت هزینه ها، جلوگیری از  تاخیرات پروژه و مدیریت زمان پروژه کمک میکند.

 P6امکان تهیه گزارشات مختلف را برای کارشناسان کنترل پروژه فراهم می کند، تا بتوانند فعالیت ها و پروژه ها مختلف را به کمک آن مدیریت و کنترل کنند.

 نرم افزار برنامه ریزی و کنترل پروژه پریماورا مانند یک بانک اطلاعاتی است که اطلاعات تمامی فایل ها و پرونده ها را ذخیره میکند و در صورت لزوم این اطلاعات به صورت فرم ها و یا گزارشاتی در اختیار افراد قرار میگیرد.


مخاطبین دوره آموزش کنترل پروژه با p6:

دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی صنایع، عمران و معماری، مدیران و کارشناسان برنامه ریزی و کنترل پروژه، سرپرستان سازمان‌های پروژه محور، فعالین در حوزه مدیریت و برنامه ریزی پروژه و افرادی که به دنبال آموزش‌های کاربردی و ارتقاء مهارت‌های خود هستند، می‌توانند در این دوره شرکت نمایند.

همچنین می‌توانید در دوره‌های مرتبط مانند دوره کنترل پروژه، دوره مدیریت پروژه pmbok و دوره کنترل پروژه با msp شرکت کنید.

سرفصل‌های آموزشی​

سوالات متداول​

این دوره بصورت آنلاین برگزار می‌شود.

پس از گذراندن دوره و در صورت کسب نمره قبولی در آزمون‌ها و پروژه‌ها به فراگیران گواهینامه ارائه می‌شود.

دوره هایی که هزینه آن ها بالای 4 میلیون تومان است شرایط پرداخت اقساط دارند، برای اطلاع از نحوه پرداخت اقساط با کارشناس دپارتمان هماهنگی های لازم را انجام دهید.

دوره نرم افزار p6 برای یادگیری پیش نیاز ندارد.

جهت آشنایی با نحوه ترجمه مدارک جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه فراگیران

نظرسنجی​

16 دیدگاه

مشاوره و ثبت‌نام: