دوره برند کارفرمایی و تجربه کارکنان
اطلاعات بیشتر
شهرت یک شرکت بهعنوان محل کار، برند کارفرمایی آن شرکت است. برند کارفرمایی به معنای ارزشی است که افراد، برای آن شرکت و کیفیت محیط کاری آن، قائل هستند. بههمینخاطر میتوان گفت برند کارفرمایی، تمامی فعالیتهای تبلیغاتی شرکت را برای نشاندادن هویت منحصر به فرد خود بهعنوان یک کارفرما به کارکنان فعلی و احتمالی شامل میشود.
برند کارفرما تصویری است که با نام شرکت شما در ذهن جویندگان کار، فعالان بازار کار و حتی سایر کارفرمایان تداعی می شود و برند پرطرفدار بیانگر این است که سازمان دارای محیطی مناسب برای کار در بین افراد جویای کار است. برند کارفرمایی یک ذهنیت و هویت درمورد شرکت شما در ذهن افراد شکل داده است. هرچه در ساخت برند کارفرمای خود بهتر عمل کنید، احتمال بیشتری برای جذب استعدادهای برتر به شرکت خود خواهید داشت. علاوه بر این، داشتن یک برند کارفرمای قوی به شما کمک می کند تا در حفظ افراد کلیدی و توانمند در شرکت خود بهتر عمل کنید.
مزایای یک برند کارفرمایی قدرتمند
یک برند کارفرمای قوی دارای مزایای زیادی است، از جمله:
- کاهش هزینههای کارمندیابی
- متمایز کردن شما از رقبایتان
- بهبود میزان حفظ کارکنان
ارزش پیشنهادی کارفرما (EVP) چیست؟
برند کارفرمایی نشاندهنده ارزشی است که کارفرمایان به استعداد، مهارت و تجربه کارمندان خود منتقل می کنند که به آن «ارزش پیشنهادی کارفرما» می گویند. ارزش پیشنهادی کارفرما شامل ماموریت سازمان، ارزشها و فرهنگ سازمانی آن است. هرچه ارزش پیشنهادی قویتر باشد، بهتر میتواند افراد جدید را جذب و افراد فعلی را در سازمان حفظ کند.
برخی از مواردی که می تواند به عنوان ارزش تلقی شود و در تصمیم گیری کارجویان برای همکاری موثر باشد عبارتند از:
- ارزشها و فرهنگ سازمان
- موقعیت سازمان و سهولت رفت و آمد
- فرصت رشد شغلی
- شیوه مدیریت
- تیمهای مستعد
- کیفیت کار
- اشتیاق سازمانی
- تعادل کار و زندگی
- مزایایی مثل بیمه تکمیلی یا تعطیلات سفر
- مزایای حین کار مثل ناهار، مهدکودک، ساعت کاری منعطف و امکان دورکاری
- فرصت سفر و ماموریت کاری
- امنیت شغلی
راهکارهایی برای ارتقای برند کارفرمایی
- توسعه استراتژی برند
- مراقب شهرت خود باشید
- هم راستا کردن مشتری و برند کارفرما
- ایجاد یک هویت بصری برای برند
- برند خود را واقعی نگه دارید
- با آغوش باز پذیرای رسانههای اجتماعی و موبایل باشید
- به حداکثر رساندن سیستم ردیابی متقاضی
- تبدیل کارکنان به سفیران برند
سرکار خانم حسین زاده
مشاور و مدرس منابع انسانی
سرفصلهای آموزشی
- آشنایی با مدل های علمی طراحی تجربه کارکنان
- معرفی شاخص های کلیدی در سنجش تجربه کارکنان
- کارگاه طراحی سفر کارکنان
- آشنایی با مفهوم برند کارفرمایی و EVP
- مسیر و چهارچوب توسعه برند کارفرمایی
- بررسی نمونه های برتر بین المللی و داخلی
- سنجش میزان موفقیت فعالیت های برند کارفرمایی
- معرفی ابزار
- کارگاه تدوین EVP
سوالات متداول
این دوره بصورت حضوری در محل جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار میگردد.
دوره هایی که هزینه آن ها بالای 4 میلیون تومان است شرایط پرداخت اقساط دارند، برای اطلاع از نحوه پرداخت اقساط با کارشناس دپارتمان هماهنگی های لازم را انجام دهید.
برای شرکت در این دوره باید با حوزه مارکتینگ یا منابع انسانی آشنایی داشت.
دیدگاه فراگیران
نظرسنجی
- تاریخ شروع: 1403/09/08
- مدت دوره: 16 ساعت
- روز برگزاری: پنجشنبه ها
- شهریه: 8,700,000 تومان
- نحوه برگزاری: حضوری
- امکان پرداخت به صورت اقساط وجود دارد
مشاوره و ثبتنام:
- 02167641999
- ۰۹۹۶۰۷۹۱۱۳۰